Aerial Yoga

 

Ezeken  az órákon egy műszálas anyaggal a hammockkal vagy selyemmel dolgozunk.

A talaj jógában ismert ászanákat is használjuk, illetve egy egy igazán új pózzal is megismerkedsz  az órákon, amiket csak a hammock segítségével tudsz megvalósítani.

Mondj Búcsút a hátfájásnak!

 

 

A legtöbb ember sajnos elmondhatja magáról, hogy hát, derék és egyáb területeken napi szinten érez fájdalmat. Sokan ebbe beletörődnek. Ha te nem szeretnél közéjük tartozni, próbáld ki az Aerial Yogát vagy a Jóga Trapéz   órát.

Mi okozza fájdalmat?

 

A gerinc hajlékonyságának hiánya:

az ülőéletmód, egész nap a számítógép előtt ülünk a munkában, vagy a telefonunkat nyomkodjuk hazaérve esténként. Mindezeket helytelen ülő pozícióban, görnyedt háttal, előreesett fejjel stb..

 

Beszűkült mozgástartomány/Mozgás hiánya:

Ha a mindennapokban nem használjuk az izmainkat megfelelően, elvesztik a feszességüket, ezért alakul ki a görnyedt hát is ami sok problémához vezethet hosszú távon.

Ha nem használjuk ki a testünk adta természetes mozgás irányokat mint például a törzs csavarás, előre-hátra hajlás, ezek idővel egyre nehezebben fognak menni, mert beszűkül a mozgástartomány, ami szintén sok panaszhoz és fájdalomhoz vezet az évek múlásával.

 

Stressz és Feszültség:

A napi teendők és kötelezettségek sokakat stresszelnek, amit ha nem tanulunk meg kezelni és levezetni, belül marad és belül okoz feszültségeket, gyakran például a derék környékén. A fizikai és mentális stressz egyaránt tud fájdalmat generálni a hát, nyak és váll környékén.

 

Gyenge izmok:

Főként a gerinc tartóizmait kell megerősítni, ami egy egészséges gerincet eredményezhet.

Már heti 1-2 Jóga Trapéz gyakorlással rengeteget teszel az egszségedért, és csökkentheti a fájdalmaidat.

Az inverz helyzetek növelik a csigolyák közti teret, így ha valamilyen ideget nyomnak vagy irritálnak a csigolyák, 1-2 alkalom után érezni fogod a fájdalom csökkenését.

Hintázás és lógás: 

Ezek a mózgások előhozzák a gyermeki énünket. A hintázás nem csak a kisbabák idegrendszerért nyugtatja, a felnőttekre is ugyan olyan nyugtató hatása van. 

A "lógás" azaz az inverz pózok teljesen kibillentenek a megszokott nézőpontodból. Nyugtatja az idegeket, és tehermentesíti az egész testet. Főleg a gerincoszlopot, távolítja a csigolyájat egymástól.

Pozitív élettani hatások:

Erősíti a CORE izmokat, segít az egészséges gerinc kialakításában

Növeli a hajlékonyságot

Csökkenti a stressz és feszültség érzetet

A fordított testhelyzetek távolítják a csigolyákat egymástól, ezáltal csökkentheti a hát/derék/nyak környéki fájdalmat

Erősíti a kar, láb, farizmokat

Serkenti a szív vérellátottságát

Serkenti a nyirokkeringést, ezáltal erősíti az immunrendszer működésést

Az eredményt rövid időn belül érezni és látni is fogod magadon. 

 

Az óra végi relaxáció a selyemben fekve történik, a ringató mozgás segít az ellazulásban.

 Alapvetően egy erősítő óratípus, a gerinc tartóizmaira fókuszálva, kezdők és haladók  számára is tökéletes óra, mindenki megtalálja benne a kihívást.

Az óra jellege attól függ, milyen gyakorlatok vannak benne túlnyomó többségben Így lehet nyújtás vagy törzserősítő óra is.

 Ajánlott öltözet: 

mezítláb, kényemes jóga/edzős nadrág és poló

DSC09378
press to zoom
DSC09164
press to zoom
DSC09321
press to zoom
DSC09150
press to zoom
DSC09208
press to zoom
DSC09351
press to zoom
DSC09228
press to zoom
DSC09395
press to zoom
DSC09193
press to zoom
1/1